Jasno i czytelnie opisz na tej stronie, jak wyglądają zakupy w koloroweOko.pl.
Zakupy w kilku krokach
Przygotuj krótki przewodnik po zakupach w koloroweOko.pl: za pomocą wypunktowanej listy opisz krok po kroku, jak znaleźć dany produkt, jak go wybrać i zamówić. Niech to będzie scenariusz przydatny dla obu stron - klientowi dzięki temu podsuniesz praktyczny mini-poradnik, a sam przy okazji sprawdzisz raz jeszcze wszystkie etapy konieczne do pokonania podczas zakupów w twoim sklepie.
Stany dostępności
Wyjaśnij też tutaj, na czym polegają stany dostępności w koloroweOko.pl. Co to znaczy na przykład, że produkt jest "na zamówienie"? Albo ile trwa dokładnie realizacja zamówienia? Warto też opisać, czy są jakieś specjalne warunki zamawiania i zwrotu danego towaru.
Sposoby płatności
Ta strona może ci również posłużyć do wymienienia sposobów płatności, z jakich można korzystać w twoim sklepie. Oczywiście, możesz kwestiom płatności poświęcić zupełnie inną, odrębną stronę, ale zamieszczenie tutaj podstawowych informacji (np. czy obsługujesz karty kredytowe i czy dzieje się to bez dopłat, czy sprzedajesz na raty i czy używasz płatności PayPal) powinno wystarczyć.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Używasz systemu kuponów rabatowych lub zniżek indywidualnych? Koniecznie napisz w kilku słowach, jak koloroweOko.pl korzystać z kodów promocyjnych i jak działa system zniżek w koszyku dla stałych klientów.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Poinformuj klienta, gdzie może sprawdzać stan swoich zamówień oraz jak zmieni swoje dane i odzyska zapomniane hasło. Najlepiej będzie, jeśli w tym miejscu zamieścisz link do konta klienta.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Jak kupować?