Zwroty i reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w sklepie koloroweoko.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu bez podania przyczyny.

1. Klient może zwrócić zakupione produkty w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.

2. Odstąpienie od umowy następuje na podstawie oświadczenia, które należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@koloroweoko.pl.

Formularze zwrotu są dostępne do pobrania ..................

3. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedawca wysyła na adres mailowy klienta potwierdzenie przyjęcia oświadczenia.

4. Produkty, które klient chce zwrócić muszą być odesłane w terminie do 14 dni od wysłania informacji o chęci odstąpienia od umowy na adres:

Aneta Walczak
ul. Opalowa 5
05-806 Komorów

Do paczki ze zwracanym produktem należy dołączyć wszystkie otrzymane z akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi klient.

5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy produktu do klienta w terminie do 14 dni po otrzymaniu od klienta zwracanego produktu lub po otrzymaniu dowodu odesłania produktu na wskazany wyżej adres.

6. Zwrot płatności dokonywany jest na podane przez klienta konto bankowe.

7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób niewłaściwy.

8. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, gdy przedmiotem zwrotu jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, a po otwarciu opakowania nie można go zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Reklamacje należy kierować w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@koloroweoko.pl.

Formularz reklamacyjny jest dostępny do pobrania .....................

2. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Aneta Walczak
ul. Opalowa 5
05-806 Komorów

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Sprzedawca rozpatruje zgłoszone reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia (lub informuje klienta o potrzebie dłuższego terminu na rozpatrzenie reklamacji).

4. Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie sprzedawca wysyła nowe, wolne o wad produkty na podany przez klienta adres lub zwraca, na podane przez klienta konto, pieniądze za uszkodzone produkty oraz koszty odesłania towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl